Продавець ПП "Хаузер" розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
82 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (16.09).

+380 (50) 195-67-19
+380 (50) 297-82-60
ПП "Хаузер"
Кошик

Українська народна премія «Найкращі вимикачі 2019 року»

Українська народна премія «Найкращі вимикачі 2019 року»

Київ, 15 січня 2020 року — Компанія «Шнейдер Електрік Україна», лідер з цифрової трансформації, управління енергоспоживанням та автоматизації, здобула перемогу у номінації «Вимикачі 2019 року» за результатами незалежного рейтингового дослідження в рамках проекту Українська народна премія. Це Всеукраїнський національний проект, спрямований на визначення найкращих товарів та послуг, серед представлених на українському ринку, на основі вподобань найсправедливішого та найсуворішого журі - українських споживачів. Впродовж 2019 року споживачі малі змогу голосувати на сайті www.ukrainian-choice.com та обирати улюблені бренді.

Цьогорічний вибір українців продукції Schneider Electric серед найкращих вімікачів обумовлено якістю електрофурнітури та трендовим дизайном. (наприклад, елегантними та різноманітними кольорами та матеріалами (скло, дерево, каміння у серіях Merten та Unica)).

«Визнання українців - це та народна популярність, яку, без сумніву приємно досягти. Це мотивація до розвитку, проста, але дуже ефективна схема успіху, яка дозволить міцно і надовго закріпити лідерські позиції на ринку. Schneider Electric - велика глобальна компанія, яка фокусується на локальних потребах споживачів. Наприклад, в 2019 році виключно для українських споживачів корпорація доповнила свою лінійку трьохклавішними вимикачами в усіх основних кольорах серії Asfora та Sedna, оскільки цей тип дуже популярний в домогосподарствах України на відміну від Європи. Впевнений, що споживачі розібрали нас за якість та стиль фурнітури, а також оцінили цей індивідуальний корпоративний підхід, про який я зазначив вище», прокоментував генеральний директор «Шнейдер Електрік Україна» Михайло Бубній.

Одна з корпоративних цінностей – Customer First - надихнула компанію до створення зручного онлайн-конфігуратора електроустановчого обладнання Mix&Match. «Цей додаток в першу чергу виводився на ринок для зручності підбору дизайнерської електрофурнітури, альо з годиною ми зрозуміли, що пересічний споживач, який купує бюджетні серії також зазнає труднощів та дискомфорту, плануючи ремонт. Тому ми доопрацювали цей додаток: доповнили його серіями Asfora, Unica та додали опцію зручного підбору фурнітури у реальному часі на реальному об'єкті», - говорить Михайло Бубній. Більш того, додаток допомагає комплектувати вимикач монтажною коробкою, рамкою та іншим. Всі вимикачі Schneider Electric, незалежно від бюджетного до преміального сегменту, мають безгвинтовий затиск, що значно спрощує роботу електрикам. Компанія щорічно витрачає 5% від прибутку на R&D і саме Schneider Electric першим у світі розробив цю технологію монтажу вімікачів.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner